Alanya’da Taksici Fazla Ücret İadesi Yaptı
Alanya’da Taksici Fazla Ücret İadesi Yaptı
29 Ağustos günü Long Beach Otel’den Alanya Otogarı’na giden bir kadın müşteri, kendisinden 50 Euro ücret talep edildiğini belirterek şikâyette bulundu. Konu, Alanya Şoförler Odası Başkanı D. Ali Akkaya’ya iletildi.
29 Ağustos günü Long Beach Otel’den Alanya Otogarı’na giden bir kadın müşteri, kendisinden 50 Euro ücret talep edildiğini belirterek şikâyette bulundu. Konu, Alanya Şoförler Odası Başkanı D. Ali Akkaya’ya iletildi.
AKKAYA: OLAY AYNI GÜN ÇÖZÜME KAVUŞTU
Oda Başkanı Akkaya, süreci şu sözlerle aktardı:
“Otogar Taksiden 07 H 0444 plakalı Abdullah Koca beni aradı ve telefonu müşteriye verdi. Kadın bana Long Beach Otel’den Alanya Otogarı’na 50 Euro’ya geldiğini söyledi. Konuyu araştırmak için Türkler Taksi’yi aradım. Bana, aynı gün otelden otogara iki taksi gittiğini, birinin 980 TL’ye diğerinin ise 1.400 TL’ye yolcu taşıdığını söylediler.
Kadın daha sonra beni aradı ve 1.400 TL ödediğini doğruladı. Kendisine 50 Euro’nun 2.400 TL’ye denk geldiğini, dolayısıyla 1.400 TL’nin 50 Euro olmadığını söyledim. Ardından Türkler Taksi’ye müşterinin numarasını vererek fazla ücretin iade edilmesini istedim.”
400 TL İADE EDİLDİ
Akkaya, müşteriden fazla alınan 400 TL’nin aynı gün banka hesabına geri yatırıldığını belirterek, “Olay aynı gün içerisinde çözüme kavuşturulmuştur.” dedi.
Antalya HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
