Kaymakam Öztürk’ten Teknofest Şampiyonu ALKÜ ZeroneTech Takımına Tebrik
Kaymakam Öztürk’ten Teknofest Şampiyonu ALKÜ ZeroneTech Takımına Tebrik
ALANYA’YA BÜYÜK GURUR Kaymakam Şakir Öner Öztürk, Türkiye’nin en büyük teknoloji festivali Teknofest 2025’te “En İyi Tasarım Ödülü”nü kazanarak büyük bir başarıya imza atan Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi (ALKÜ) ZeroneTech Kılıç & Arslan Takımını ve akademisyenlerini makamında ağırladı.
ALANYA’YA BÜYÜK GURUR Kaymakam Şakir Öner Öztürk, Türkiye’nin en büyük teknoloji festivali Teknofest 2025’te “En İyi Tasarım Ödülü”nü kazanarak büyük bir başarıya imza atan Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi (ALKÜ) ZeroneTech Kılıç & Arslan Takımını ve akademisyenlerini makamında ağırladı.
249 TAKIM ARASINDAN TÜRKİYE 4.’SÜ OLDULAR
ALKÜ öğrencileri Mustafa Görgülü, Buse Demirci, İlayda Aydın, Aliihsan Kerem Kahya ve Murat Uysal, Teknofest İnsansız Deniz Aracı Yarışması’nda 249 takım arasından finale yükselerek Türkiye genelinde büyük ses getirdi. Takım, “En İyi Tasarım Ödülü”nü kazanırken genel sıralamada Türkiye 4.’sü oldu.
AKADEMİSYENLER DE ZİYARETTE HAZIR BULUNDU
Başarıya imza atan gençlere, ziyarette ALKÜ Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Erhan Cengiz, Dekan Yardımcısı Doç. Dr. İsmail Topçu ve Dr. Öğr. Üyesi Nuri Hakan Ekmekci eşlik etti. Öğrenciler, projeleri ve yarışma süreci hakkında Kaymakam Öztürk’e bilgi verdi.
KAYMAKAM ÖZTÜRK’TEN TEBRİK MESAJI
Öğrencilerin başarı hikâyesini dinleyen Kaymakam Öztürk, yaptığı açıklamada şunları söyledi:
“Türkiye'nin teknoloji güneşi Teknofest'te Alanya’mızı ve üniversitemizi en iyi şekilde temsil ederek bizlere bu büyük gururu yaşatan gençlerimizle iftihar ediyoruz. Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitemize ve bu başarıda emeği geçen herkese teşekkür ediyor, gelecekteki çalışmalarınızda da üstün başarılar diliyorum.”
Antalya HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
