Başhekim Prof. Dr. Banu Karakuş Yılmaz’dan Sağlık Çalışanlarına Teşekkür Belgesi

YAŞAM 30.09.2025 - 17:58, Güncelleme: 30.09.2025 - 17:58
 

Başhekim Prof. Dr. Banu Karakuş Yılmaz’dan Sağlık Çalışanlarına Teşekkür Belgesi

ALANYA – Göreve başladığı günden itibaren ekip ruhuna ve birlik beraberliğe önem veren Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Banu Karakuş Yılmaz, hastane vizitleri sırasında özverili çalışmalarıyla öne çıkan sağlık çalışanlarını teşekkür belgesiyle onurlandırdı.

SAĞLIK ÇALIŞANLARINA ONUR BELGESİ Prof. Dr. Karakuş Yılmaz, sağlık hizmetlerinde olağanüstü gayret gösteren çalışanların emeklerini takdir etmek amacıyla teşekkür belgesi verme kararı aldı. Bu kapsamda Ayniyat Tüketim Deposunda görevli sağlık personelleri Saadet Yıldırım ve Ramazan Deniz ile bir araya gelen Karakuş Yılmaz, özverili çalışmalarından dolayı kendilerine teşekkürlerini iletti. “HEP BİRLİKTE EN İYİSİNİ SUNMAYA DEVAM EDECEĞİZ” Başhekim Karakuş Yılmaz yaptığı açıklamada, “Sağlık hizmetinin önemli bir parçası olan sizlerle birlikte, hasta ve hasta yakınlarımıza kaliteli sağlık hizmeti sunmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Vermiş olduğunuz emeklerden dolayı sizlere teşekkür ederim. Hep birlikte Alanya’mız için sağlık hizmetini en iyi noktaya taşımaya devam edeceğiz” dedi. ÇALIŞANLARDAN TEŞEKKÜR Teşekkür belgesi alan sağlık çalışanları ise, yaptıkları işin takdir edilmesinden büyük mutluluk duyduklarını belirterek Başhekim Prof. Dr. Banu Karakuş Yılmaz’a teşekkür ettiler.
ALANYA – Göreve başladığı günden itibaren ekip ruhuna ve birlik beraberliğe önem veren Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Banu Karakuş Yılmaz, hastane vizitleri sırasında özverili çalışmalarıyla öne çıkan sağlık çalışanlarını teşekkür belgesiyle onurlandırdı.

SAĞLIK ÇALIŞANLARINA ONUR BELGESİ

Prof. Dr. Karakuş Yılmaz, sağlık hizmetlerinde olağanüstü gayret gösteren çalışanların emeklerini takdir etmek amacıyla teşekkür belgesi verme kararı aldı. Bu kapsamda Ayniyat Tüketim Deposunda görevli sağlık personelleri Saadet Yıldırım ve Ramazan Deniz ile bir araya gelen Karakuş Yılmaz, özverili çalışmalarından dolayı kendilerine teşekkürlerini iletti.

“HEP BİRLİKTE EN İYİSİNİ SUNMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
Başhekim Karakuş Yılmaz yaptığı açıklamada,
“Sağlık hizmetinin önemli bir parçası olan sizlerle birlikte, hasta ve hasta yakınlarımıza kaliteli sağlık hizmeti sunmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Vermiş olduğunuz emeklerden dolayı sizlere teşekkür ederim. Hep birlikte Alanya’mız için sağlık hizmetini en iyi noktaya taşımaya devam edeceğiz” dedi.

ÇALIŞANLARDAN TEŞEKKÜR
Teşekkür belgesi alan sağlık çalışanları ise, yaptıkları işin takdir edilmesinden büyük mutluluk duyduklarını belirterek Başhekim Prof. Dr. Banu Karakuş Yılmaz’a teşekkür ettiler.

Antalya HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sonalanya.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.