Alanya Kaymakamı Hafta Sonunu Sahada Geçirdi
Alanya Kaymakamı Hafta Sonunu Sahada Geçirdi
KAYMAKAM ÖZTÜRK'TEN DİM ÇAYI'NA YERİNDE İNCELEME Alanya Kaymakamı Şakir Öner Öztürk, hafta sonu mesaisinde Alanya'nın önemli turizm destinasyonlarından biri olan Dim Çayı'nda incelemelerde bulundu. Dim Çayı bölgesindeki işletmeleri ve doğal alanları ziyaret eden Kaymakam Öztürk, bölgenin turistik potansiyelini, doğal yapısını ve sunulan hizmet kalitesini değerlendirdi.
KAYMAKAM ÖZTÜRK'TEN DİM ÇAYI'NA YERİNDE İNCELEME Alanya Kaymakamı Şakir Öner Öztürk, hafta sonu mesaisinde Alanya'nın önemli turizm destinasyonlarından biri olan Dim Çayı'nda incelemelerde bulundu. Dim Çayı bölgesindeki işletmeleri ve doğal alanları ziyaret eden Kaymakam Öztürk, bölgenin turistik potansiyelini, doğal yapısını ve sunulan hizmet kalitesini değerlendirdi.
Ziyaretleri sırasında yerli ve yabancı misafirlerle de sohbet eden Kaymakam Öztürk, vatandaşların Dim Çayı ile ilgili görüş, talep ve beklentilerini dinledi.
ÇAYARASI YAYLASINDA VATANDAŞLARLA BULUŞTU
Kaymakam Öztürk, hafta sonu programı kapsamında Çayarası Yaylası'nı da ziyaret etti. Alanya Belediye Başkan Yardımcısı Murat Levent Koçak, Belediye Başkan Danışmanı Nazmi Zavlak, AK Parti İlçe Başkan Yardımcısı Ali Koç, Alanya Muhtarlar Derneği Başkanı Rüştü Vural ve mahalle muhtarlarının da eşlik ettiği ziyarette, bölge esnafı ve vatandaşlarla bir araya gelen Öztürk, onların talep ve önerilerini dinledi.
Yayla pazarında esnafı tek tek ziyaret eden Öztürk, bereketli kazançlar dileyerek vatandaşlarla sohbet etti. Çayarası sakinleri, nazik ziyaretleri için Kaymakam Öztürk’e teşekkür ederek yeni görevinde başarılar diledi.

KIZILOVA YAYLA ŞENLİĞİNE KATILDI
Kaymakam Şakir Öner Öztürk’ün bir diğer durağı ise Gümüşkavak Kızılova Yayla Şenliği oldu. Gümüşkavak Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği tarafından bu yıl 8’incisi düzenlenen şenlikte vatandaşlarla bir araya gelen Kaymakam Öztürk, etkinlik alanını gezerek katılımcılarla yakından ilgilendi.
Şenlikte yaptığı konuşmada kültürel mirasın ve toplumsal birlikteliğin önemine dikkat çeken Öztürk, “Atalarımızdan bize miras kalan bu güzel atmosferde sizlerle birlikte olmaktan büyük mutluluk duyuyorum,” dedi. Konuşmasının ardından Dernek Başkanı Yücel Sezel, Kaymakam Öztürk’e Ay-Yıldızlı Türk Bayrağı plaketi takdim etti.
Kaymakam Öztürk de şenliğe destek veren protokol üyelerine ve katılımcılara teşekkür plaketi sundu. Gün boyu süren şenlik, çeşitli yarışmalar, etkinlikler ve konserlerle renkli anlara sahne oldu.
Antalya HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
